הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך דיקור סיני לכאבי גב תחתון באמת יכול לעזור לנו?

    אחד הכאבים הכי נפוצים שאנחנו חווים במהלך חיינו, בגילאים שונים, במצבים מגוונים, הם כאבי גב תחתון. כמעט כל אחד מאיתנו התמודד עם כאבים אלה בשלב כזה או אחר בחייו, לעיתים אנחנו נאלצים להתמודד עם הכאבים האלה באופן קבוע, לצערנו.

    כאבים בגב תחתון יכולים לנבוע מסיבות שונות. צעירים וצעירות חווים את הכאב כחלק מתהליך הצמיחה וההתפתחות של הגוף, בשלבים יותר מאוחר אפשר לחוש את הכאב, עקב נשיאת משקלים כבדים (למשל בצבא או בעת פעילות גופנית), כתוצאה מישיבה לא נוחה או יציבה לא טובה, יש מי שמתמודד עם כאבים אלה כתוצאה מפעילות גופנית מוגברת, תנועתיות רבה, חוסר גמישות וכן הרבה פעמים אנשים גבוהים או אנשים עם גוף מלא, נאלצים להתמודד עם הכאב הזה, מאחר והגוף שלהם אמור לשאת משקל משמעותי באופן קבוע, דבר שיכול לייצר לחץ על חלק זה של הגוף.

    בעיקרון, אפשר להתמודד עם הכאב, בין אם זה באמצעות ניתוח (במידה ויש סיבה לכך), באמצעות כדורים ותרופות, אך הדרך הטובה ביותר להתמודד איתם, היא באמצעות הרפואה הטבעית. למשל, טיפול בכאבי גב תחתון באמצעות הרפואה הסינית; דיקור, צמחי מרפא מותאמים ותפריט תזונה. מדובר על טיפול מאוד נפוץ, אותו עוברים מטופלים ומטופלים שיש להם כאבים עזים, אשר מפריעים להם בשגרת החיים.

    צריך להדגיש כאן, טיפול דיקור סיני בכאבי גב תחתון, לא בהכרח יעלימו את הכאב לנצח, אך הם בהחלט יכולים לעזור להתמודד עם תחושת הכאב בצורה טובה יותר, הם יכולים להקל ולשפר את איכות החיים. זה לא מעט בהתחשב בכך, שכאבים אלה יכולים להשבית כל מי שמתמודד איתם ולמנוע מהם לבצע פעולות, שלעיתים הן שגרתיות לגמרי.

    לפני שנסביר כיצד מתבצע הטיפול, חשוב להבהיר כאן נקודה משמעותית נוספת והיא, המשמעות של טיפול בדיקור הוא, השילוב שבין הגוף לנפש. כלומר, להבדיל מטיפולים אחרים שמתייחסים רק לכאב, כאן מתייחסים לכל הגוף וכן לחיבור שלו עם מה שאנחנו חווים בפנים, בנפש.

    כיצד זה מתבצע בפועל

    טיפול דיקור סיני בכאבי גב תחתון מתבצעים באופן הבא: המטפל או המטפלת מאבחנים את המטופלים שמגיעים אליהם, לא רק בהיבט הפיזי אלא גם שואלים שאלות שמבקשות לברר האם הם חשים לחץ בחייהם, מתח, חרדה, כל דבר שיכול להשפיע ולייצר תחושת כאב.

    בהמשך יוצרים תוכנית טיפול מתאימה, כאשר הטיפול כולל דיקור בחלקים שונים של הגוף ובפרט בחלק הגב התחתון. הטיפול יימשך זמן מה וסביר להניח שיהיה צורך לחזור עליו מספר פעמים, בטרם יהיה ניתן לסיים אותו.

    צריך לומר, אפשר לחזור על הטיפול גם לאחר מכן, על מנת להקל או להתמודד עם כאבים אחרים, לא מדובר בטיפול תרופתי מוגבל בזמן.

    מי שרוצה ליהנות מטיפול דיקור סיני בכאבי גב, מוזמן לפנות אל שגי היימר, מטפלת בדיקור סיני בראשון לציון, לה יש את ההכשרה הנדרשת לכך.