הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מטפלים בהיפרתירואידיזם

    מורן לוין
    | 19 באוגוסט 2018 |

    היפרתירואידיזם, הידועה בשם הנפוץ יותר 'פעילות יתר של בלוטת התריס' (הנקראת גם בלוטת המגן / תירואיד), היא בעיה מוכרת מאוד אשר לא מעט נשים בעיקר מתמודדות איתה. מדובר על בעיה שנובעת מהפרשת יתר של הורמונים אשר יכולה להשפיע על מערכות הגוף בצורות שונות, כולל הפרעות שינה, הזעה, בעיות עיכול, הקאות, שלשולים ועוד.

    ישנן דרכים שונות לטפל בהיפרתירואידיזם, בין אם באמצעים קונבנציונליים ובין אם באמצעים טבעיים, כלומר דרך טיפול טבעי לחלוטין אשר מתבצע באמצעות מטפלים שמתמחים בכך. בדרך כלל הטיפול ביתר פעילות של בלוטת התריס מתבצע באמצעות שלושה מרכיבים עיקריים, שינוי בהרגלי התזונה, דיקור וצמחי מרפא.

    איך מטפלים בהיפרתירואידיזם - פעילות יתר של בלוטת התריס

    השילוב בין שלושת המרכיבים הוא קריטי מאחר וכל אחד מתייחס להיבט אחר בבעיה וכל אחד מהם גם משלים, עוזר ותומך במרכיב אחר, על מנת שיהיה ניתן להתמודד עם הבעיה באופן משולב. חשוב לזכור, בעיה בבלוטת התריס, איננה מורכבת מדבר אחד. יש לבעיה מגוון רחב של תסמינים אשר יכולים להשפיע.

    כך למשל אנחנו יכולים לראות מצב בו מרכיב אחד משפיע על מערכות העיכול של הגוף, למשל, צמחי מרפא, בעוד שתזונה נכונה יכולה לאפשר לנו ליהנות ממרכיבים תזונתיים שונים שמשפרים את פעילות התירואיד ומאפשרים לנו ליהנות מתפריט מאוזן שידע לווסת בצורה אופטימאלית את הפעילות של הבלוטה. לעומת זאת דיקור סיני נדרש לצורך טיפול בפעילות יתר של בלוטת התריס, על מנת לייצר איזון נפשי בגוף ולשחרר חסימות שונות אשר עלולות להפריע לתהליך ההחלמה של הגוף.

    חשוב לומר, טיפול טבעי בהיפרתירואידיזם, יכול להתבצע אך ורק על ידי גורם מומחה, גורם מקצועי שמכיר את הנושא היטב ויודע כיצד לגשת לטיפול בבעיה. גם אם לכאורה נדמה, שטיפול טבעי בפעילות יתר של בלוטת התריס הוא טיפול בסיסי, סטנדרטי, שכל אחד יכול לעשות באופן עצמאי, למשל, על ידי שינוי הרגלי התזונה או שימוש בצמחי מרפא, זה לא מדויק. בשביל ליהנות מטיפול יסודי ואיכותי, חייבים לפנות אל מומחה שידע לאבחן אותנו בצורה נכונה ולהציע לנו תוכנית טיפול נכונה.

    מדוע נפנה לטיפול טבעי בפעילות יתר של בלוטת התריס

    יש לכך כמה סיבות, אנחנו נמנה שלושה סיבות עיקריות:

    סיבה ראשונה היא, אין צורך להכניס לגוף שלנו חומרים בדמות תרופות או חומרים אחרים, שיכולים להשפיע עליו לרעה. אנחנו לא צריכים להתמודד עם תופעות לוואי שיוצרות תרופות שונות, אם אנחנו יכולים להשתמש בצמחי מרפא למשל, או לשנות הרגלי תזונה בסף הכל.

    סיבה שנייה, טיפול טבעי בפעילות יתר של בלוטת התריס, כמו במקרים אחרים של טיפולים טבעיים, מתבצע תוך התאמה מושלמת לצרכי המטופל ולמצבו. מדובר על טיפול שמתבצע ביחס אישי לכל מטופל.

    סיבה שלישית, מדובר על טיפול שמכיל את כל מה שצריך בשביל להבריא, בשביל להחזיר את הבלוטה לאיזון וכן בשביל ליהנות משגרת חיים סבירה בהחלט ותפקוד רגיל.