הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך בוחנים עבודה של צלם מגנטים לאירועים במרכז

    תהייה, איך בוחנים עבודה של אמן? הרי אומנות היא דבר סובייקטיבי, כל אחד יכול לראות בה משהו אחר, כל אחד יכול לחוש כלפיה משהו אחר. יש מי שיראה ביצירה אומנותית את הדבר הנשגב, המושלם, הדבר היפה ביותר שקיים, ויהיה מי שיתבונן בה ולא יבין אותה, לא ירגיש כלפיה דבר, ייתכן והוא ירגיש שזה סתם דבר שאין צורך להתייחס אליו.

    למה זה חשוב כשאנחנו מדברים על עבודה של צלם מגנטים במרכז הארץ להתייחס לשאלה כיצד בוחנים עבודה של אמן? בסופו של דבר, צלם מגנטים, כמו צלמים אחרים, הוא סוג של אמן שיוצר במו ידיו משהו מיוחד. הוא יוצר את זה בלחיצת כפתור על המצלמה אך הוא משתמש בעיניים שלו לשם כך. לא כל דבר שהוא יצלם יהיה אפשר לקרוא לזה יצירת אומנות, סביר להניח שהוא בעצמו לא יקרא לזה כך, הרי כשמצלמים 300 או 600 תמונות באירוע, קשה מאוד לקרוא לכולן יצירות אומנות שוות ערך, אך סביר להניח שחלקן מהן בהחלט יעמדו בהגדרה.

    זה חשוב לדעת כיצד בוחנים עבודה של אמן, על מנת להבין כיצד יש לבחון עבודה של צלם מגנטים במרכז ובכל מקום אחר, בשביל שנוכל להחליט האם משתלם לנו לשכור את שירותיו או לא. עכשיו, כשאנחנו בוחנים את העבודות שלו, זה רק נדבך אחד שאנחנו צריכים להתייחס אליו. יש נדבכים נוספים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון. בין אם זו הכימיה האישית שאנחנו מפתחים, בין אם זה רמת האמינות שלו, דייקנות, הקשר שהוא יוצר עם האורחים באירוע ועוד. יש מגוון נקודות שאנחנו צריכים להתייחס אליהם.

    אך אין ספק, הדבר החשוב ביותר שעלינו לעשות זה לבחון את העבודות שלו, לשם כך אנחנו צריכים להיפגש איתו ולראות את תיק העבודות שהוא ביצע בעבר, לחילופין אנחנו יכולים גם לבחון את העבודות שמוצגות באתר האינטרנט או בעמוד הפייסבוק שלו

     

    אז כיצד בוחנים עבודה של צלם מגנטים

    יש כמה אספקטים לעבודה שכזו, יש כמה דברים שאנחנו אמורים לבדוק.

    ראשית, האם הוא תופס את התמונה כולה, בין אם זה אנשים, נופים, או כל דבר אחר. חשוב לבדוק מה בדיוק הוא תופס בתמונה וכיצד. אלה דברים משמעותיים מאחר והם יכולים להציג בפנינו מה בדיוק הוא מצלם ובאיזו איכות.

    שנית, באילו סיטואציות הוא תופס את האורחים, האם מדובר על תמונות מבוימות או תמונות אקראיות, זה גם חשוב מאחר וכך אנחנו יודעים מה הוא מחפש ועד כמה הוא פועל באופן אינטואיטיבי.

    שלישית, אנחנו צריכים לבחון מה אנחנו רואים, על מה אנחנו מסתכלים, מה איכות של צילום והדפסת תמונות מגנטים לאירועים, מה אנחנו חשים כשאנחנו מסתכלים עליה. למשל,  חשוב לבדוק האם הוא תופס רגעים רגילים או רגעים מיוחדים שמעוררים בנו תחושה מיוחדת.