הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לבחור כרטיסי ביקור מיוחדים

    על פניו, היינו יכולים לחשוב שהשימוש בכרטיסי ביקור לאט לאט ייעלם. הרי יש לנו מספיק אמצעים בשביל להציע את הפרטים שלנו ולקבל פרטים מאחרים, אמצעים הרבה יותר מתקדמים מחתיכת נייר מודפס. אנחנו יכולים להשתמש במייל לשם כך, וואטסאפ, עמוד אינטרנט, עמוד בפייסבוק ועוד.

    אך גם היום בעידן שכולו דיגיטלי, אנחנו יכולים למצוא לא מעט אנשים שמדפיסים כרטיסי ביקור מיוחדים ומציעים אותם ללקוחות, ספקים ולכל גורם אחר. לא חסרות סיבות מדוע, בין אם זה בגלל שבמקרים רבים, מדובר על עסקים שמראש אינם בנויים לעבודה על אמצעים דיגיטליים, או שהם עדיין לא הגיעו לשם, כמו כן, יש מקרים בהם זה פשוט בלתי אפשרי להשתמש באמצעים כאלה מסיבות שונות.

    אחד המקרים הקלאסיים לשימוש בכרטיסי ביקור מיוחדים למשל, זה כאשר אורחים מגיעים למלון נניח, אז המקום יציע להם כרטיס ביקור מיוחד, עם שם המלון, פרטי התקשרות, ומפה קטנה, זה מה שמכונה כרטיס ביקור שבוצע דרך הפקות דפוס ייחודיות. באופן טבעי, המקום יעדיף להציע לאורחים שלו כרטיס כזה ולא להסתמך על כך שיש להם מכשיר סלולר עם רשת. אחרת, הם עלולים שלא למצוא את הדרך חזרה.

    על מנת לייצר כרטיסי ביקור מיוחדים, יש מספר כלים שקשורים הן לעיצוב של הכרטיס והן למבנה שלו, אשר יכולים להפוך אותו לייחודי ושונה מכרטיסים רגילים. צריך לזכור, שלהבדיל מנייר רגיל, אזי שכרטיס ביקור אמור לתמוך במספר נקודות. ראשית, הוא צריך להיות עשוי מנייר חזק ועמיד שיכול להחזיק מעמד זמן רב, שנית, הוא צריך להיות בגודל של כיס בארנק, שלישית, הוא צריך לכלול טקסט בצורה ברורה ונוחה שיהיה קל להבין אותו והוא יהיה שימושי.

    טיפים ליצירת כרטיסים ביקור מיוחדים

    • טיפ ראשון, הכרטיס צריך להיות מנייר עמיד וחזק באופן יחסי. לכן רצוי לבחון אופציה של השבחת נייר, בין אם זה באמצעות נייר כרומו או נייר אחר. ניתן גם לעטוף את הנייר בניילון, על מנת לשמור עליו.
    • טיפ שני, אנחנו בוחנים את השאלה איזה טקסט לכתוב עליו, מומלץ שיהיו אלו פרטים שימושיים. מספר טלפון, כתובת, מייל, וכמובן שם העסק. אם אפשרי, רצוי להדפיס עליו גם מפה כיצד להגיע אל בית העסק.
    • טיפ שלישי, ניתן ליצור הבלטות שונות בכרטיס, על מנת להפוך אותו גם למיוחד וגם לברור יותר. למשל, הבלטות של שם העסק, הבלטות של מספר טלפון. רצוי לא להגזים על מנת שלא יווצר מצב שאי אפשר יהיה להבין כלום.
    • טיפ רביעי, צריך לזכור כל הזמן, הכרטיס אמור לשמש אנשים באופן תדיר, בוודאי לאורך זמן. לכן יש לדאוג שהוא יהיה פשוט, ברור ונוח הן לשימוש, והן שיש נוח לשים אותו בארנק ולמשוך אותו משם מתי שרוצים.