הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך ללמוד שפה חדשה מאפס?

    ללמוד שפה חדשה מאפס זה דבר מאתגר, אך בהחלט אפשרי. למעשה הלימודים יכולים להיות חוויה מעניינת וניתן גם להפיק מהם תועלת רבה. אבל אין אפשר ללמוד שפה חדשה מאפס, להלן כמה אפשרויות:

    1. באמצעות האינטרנט – מי שרוצה ללמוד שפה חדשה בזמנו הפנוי יכול לעשות זאת בעזרת האינטרנט. אך אני אגיד מראש כי יש צורך במשמעת עצמית ורצון לדעת את השפה. אין כאן מסגרת מסודרת ועליכם למצוא לבד את המקומות בהם תוכלו ללמוד, ולהקפיד לתרגל. אלו יכולים להיות מדריכים באינטרנט, אפליקציות שונות ואתרי אינטרנט. דרך אגב, לא בהכרח מדובר בפלטפורמות אשר נועדו ללימוד שפה. בעזרת האינטרנט תוכלו ליצור קשרים עם אנשים ממדינות זרות ולהיעזר בהם לצורך תרגול השפה למרות שאלו הם אינם לימודים רשמיים.
    2. באמצעות ספר/חוברת ללימוד השפה – בקלות תוכלו למצוא בחנויות הספרים, או באתרי האינטרנט, ספרים וחוברות עבודה אשר יסייעו לכם ללמוד את השפה. בספרים אלו ניתן למצוא הסברים ודוגמאות, אך יש להם כמה חסרונות. החיסרון הראשון הוא שאתם זקוקים להרבה משמעת עצמית. החיסרון השני הוא שאין לכם מדריך שאפשר לפנות אליו בשאלות, והחסרון האחרון הוא שהספר לא מספק לכם מישהו לתרגל איתו.
    3. באמצעות בית ספר לשפות – בארץ פועלים בתי ספר בהם אפשר ללמוד שפות זרות. במקרים רבים בתי הספר הללו מאפשרים לכם לקחת קורסים בלימודי ערב ומתכונת נוחה המתאימה לאנשים עובדים. בבתי הספר לשפות תוכלו למצוא מורים אשר יסבירו וגם יתרגלו וזוהי בהחלט דרך טובה ללמוד שפה. העלויות הן בדרך כלל גבוהות אך התוצאות טובות וזה מומלץ עבור מי שצריך מסגרת בשביל ללמוד את השפה ולא יכול לעשות זאת לבדו.
    4. לימוד שפה במסגרת לימודים אקדמאיים – ניתן ללמוד שפות גם במסגרת תואר אקדמי. כמו לדוגמה אנשים אשר לומדים יפנים במסגרת לימודי אסיה, או אנשים הלומדים ערבית במסגרת לימודי מזרחנות. אך אין מדובר אך ורק בלימודי שפה, אלא לימודים לתואר, דבר הדורש זמן והשקעת אנרגיה רבה. זהו אינו המסלול המתאים למי שמעוניין אך ורק ללמוד שפה.
    5. באמצעות קורס מקוון – לימודים בקורס מקוון יכולים להיות פתרון המתאים לאנשים רבים. זהו נעשה באמצעות האינטרנט אבל במתכונת מסודרת ומאורגנת, וזאת בשונה מחיפוש אחר מדריכים ביוטיוב. כאן תוכלו למצוא מורים אשר יסבירו ויאפשרו לכם לתרגל ותלמדו את השפה בצורה מסודרת. זה גם נוח מאוד מכיוון שתוכלו ללמוד מכל מקום כל עוד יש לכם מחשב וחיבור לאינטרנט. לא תצטרכו לבזבז זמן בנסיעות או בחיפוש אחר מקומות חנייה.
    6. לשחות במים הקרים – זה אולי לא מתאים לכל אחד, אבל הדרך הכי טובה ללמוד שפה היא פשוט להיות במדינה שבה מדברים את השפה וללמוד אותה מחוסר ברירה. זה לא קל ומאוד קשה בהתחלה, אבל תתפלאו כמה מהר ניתן ללמוד שפה חדשה כאשר אין לכם ברירה.

    כל אחד מהאפשרויות יכולה לעבוד, עליכם רק למצוא את המסלול שהכי מתאים לצרכים שלכם.

    רוצים ללמוד ערבית? נסו את הקורסים של מדוברת – http://meduberet.co.il