הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לתקן מקרר שמרעיש?

    אם שאלתם את עצמכם איך מתקנים מקרר, ריכזנו עבורכם מספר סיבות שיכולות להוביל לקלקולו של מקרר בביתכם. רגע לפני שאתם מבצעים השוואת מחירים בין טכנאי מקררים בעיר מגורכם, הנה מספר טיפים לתיקון מקרר שכדאי לזכור. 

    הגעתם רעבים הביתה בסוף היום, אמה-מה, גיליתם את המקרר מקולקל, אולי בכלל מרעיש מאוד. בין אם כך או כך, תמיד יהיה כדאי ליצור קשר עם טכנאי מקררים. שימו לב, הטיפול במקררים עשוי להיות אפילו מסוכן ביותר. לידיעתכם, המתח החשמלי שמקררים פולטים הוא מספיק גבוה בכדי להרוג סוס ובנאדם גם יחד. אם אינכם בטוחים במה שאתם עושים, לעולם אל תתעסקו עם המקרר. שום חיסכון בכסף לא שווה את חייכם, או את בריאותכם. ממליצים לכם לקרוא את המדריך בטוב תודה לתקלות במקרר, ריכזנו את הנקודות החשובות בהמשך המאמר:

    תיקון מקרר שמרעיש – מה חשוב לדעת? 

    אם אתם מתעקשים לתקן מקרר בעצמכם, אז תיקון מקרר מתבצע רק כאשר המקרר מחוץ לחשמל. אוקי, לאחר שהבהרנו את מה שמתבקש להבהיר, בואו נתחיל עם מקרר מרעיש. איך מתקנים מקרר מרעיש ומה מומלץ לעשות? 

    אם המקרר שלכם התחיל להרעיש לאחרונה, ייתכנו מספר אופציות לגרימת הרעשים המרגיזים האלו. שימו לב, ייתכן שהקומפרסור של המקרר החליט שהוא לקראת סיום הקריירה המקצועית שלו. אם הקומפרסור שלכם לקראת הסוף, הוא בדרך כלל יתחיל להרעיש. 

    כיצד נשמע קומפרסור של מקרר שעומד לשבוק חיים? 

    בדרך כלל זה יישמע לכם כמו צלילים של ברזלים אשר מתחככים האחד בשני ופוגעים אחד בשני. זה מעין צלצולים כאלו שהווליום שלהם הולך ומשתנה כל הזמן. לרוב, קומפרסור שמרעיש יישמע כמו צלצול חלש בהתחלה, מה שיגבר לאחר כמה שניות. 

    ברוב המקרים, בשלב מסוים הקומפרסור כבר ישמיע צליל קבוע ואחיד שמרעיש נון-סטופ. אופציות נוספות אשר יכולות להוביל לצורך של תיקון מקרר מקצועי, זה מאוורר של קומפרסור. לקומפרסור ישנו מאוורר שאמור לקרר אותו, מה שיכול להרעיש בשלב מסוים. אמנם את הקומפרסור עצמו לא מומלץ לנסות להחליף לבד, אבל את המאוורר של הקומפרסור אפשר (אם יש לכם גישה טכנית וגישה למאווררים מהסוג הזה). יהיה עליכם לבדוק מה הוא המאוורר הספציפי שעליכם לרכוש. 

    האם לתקן מקרר לבד או להזמין טכנאי מקררים? 

    בשלב הזה אנחנו נמליץ לכם על הדבר הבא – אם אין לכם גישה טכנית, תבצעו השוואת מחירים בין טכנאי מקררים והזמינו אחד כזה. לאחר שתבצעו השוואת מחירים לטכנאי מקרר באזור מגורכם, אתם תוכלו להיות בטוחים שהעסקה הכדאית ביותר בידיכם. אנחנו מזכירים – ממש לא מומלץ להתחיל לזחול מתחת למקרר ולנסות להחליף חלקים לבד עוד משהו שחשוב לדעת – המאוורר של המקפיא שלכם גם עשוי להרעיש בשלב מסוים. 

    כדאי לדעת, המאוורר של המקפיא מזרים אוויר קר גם אל המקרר (התא התחתון, לא תא ההקפאה). ברגע שהמאוורר של המקפיא מרעיש ושובק חיים, גם המקרר עצמו בדרך כלל יפסיק לקרר. צריכים טכנאי מקררים מקצועי לתיקון מקרר? אל תחשבו פעמיים, הזמינו אחד! בהצלחה!