הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך תוכל לקבל רעיונות להקמת סטארטאפ

    כדי להקים סטארט אפ שישנה את העולם או לכל הפחות יביא שיפור עצום בנישה מסוימת, יש צורך ברעיון. אם המחשבה על הקמת סטארט אפ בוערת בך, קבל כמה שיטות שיעזרו לקבל רעיונות שאפשר לפתח הלאה.

    התחל בתחום שבו אתה טוב

    מכירים את הסרטים הרומנטיים שבהם גבר ואישה שמכירים היטב זה את זו, מחפשים אהבה רחוקה רק כדי לגלות בסוף שהם מתאימים זה לזו? דבר דומה קורה לגבי רעיונות לסטארט אפים. הרבה יזמים מנסים לחשוב על תחומים רחוקים, אקזוטיים, יוצאי דופן, כאשר בסופו של דבר הרעיון שהופך ללהיט בעצם מתחיל "קרוב לבית". כדי לקבל רעיונות טובים באמת, הכי נכון להתחיל בתחום שבו אתה טוב. תחום שבו יש לך ידע, שאתה מכיר את היכולות, האתגרים, השחקנים הפעילים.

    בדוק ממה אנשים מתוסכלים

    זכור תמיד כי רעיונות מעולים לסטארט אפים נובעים ממשהו שיש בו צורך. דבר מה שבאמת עונה על צורך של אנשים פרטיים, קבוצות או ארגונים חברתיים או עסקיים. לדוגמא, כל הנושא של אנרגיה ירוקה התחיל להתפתח כאשר נעשה ברור שהעולם צריך וחייב לעבור לאנרגיה לא מזהמת (בגלל ההתחממות הגלובלית). נסה לחשוב האם אתה מתוסכל מדרך מסוימת שבה הדברים עובדים. בדוק ממה אנשים אחרים מתוסכלים, בתחום הקרוב לליבך. ברגע שיודעים ממה אנשים מתוסכלים, אפשר לחשוב על רעיון או דרך טכנולוגית לפתור את הבעיה. לדוגמא, פעם אנשים רצו להקים אתר אינטרנט, וזה תסכל אותם שנדרש ידע טכני ניכר. לנישה הזאת נכנסו לא  מעט סטארט אפים וחברות. כיום, כידוע, ניתן להקים אתרי אינטרנט מעולים על בסיס תבניות. תסכול של אנשים אפשר למצוא ברשתות החברתיות, בפורומים ואפילו במהלך שיחות חברה רגילות.

    למד מכישלונות של אחרים

    כישלון יכול להניב הצלחה. לא מעט רעיונות טובים באמת, נכשלו בעבר מסיבות שוליות. לדוגמא, רעיונות כגון רכבים חשמליים שבעבר גרמו ליזמים להיכשל, הפכו למציאות קיימת כיום. אפשר לחפש רעיונות שהיו קיימים בעבר, אבל לא הצליחו להתממש בגלל חוסר בשלות אי ניהול לא נכון. כעת, זה הזמן לפתח את הרעיונות הללו או לתקוף אותם מזוויות אחרת לגמרי.

    לפתח את החוש, ללמוד בלי הפסקה

    עוד שתי דרכים לקבל רעיונות מעולים לסטארט אפים הם פיתוח החוש ולימוד בלי הפסקה. נסביר: פיתוח החוש, זה אומר לכוון את הסנסורים האישיים לכל מידע מסביב, שאפשר לתרגם ליזמות. ברגע שקוראים ידיעה, צופים בסרט או משוחחים עם אנשים תוך חשיבה יזמית, עולים שלל רעיונות. לימוד בלתי פוסק, לרבות בתחומים טכנולוגיים אך גם אחרים, מאפשר להימצא בחזית הידע והתובנות. כאשר מפעילים את המוח, מחפשים, יוזמים, שואלים שאלות ומחפשים תשובות, מגלים שבכל זה טמונים רעיונות טובים. בחר את אלה שיאפשרו להפיק רווח, באמצעות ציבור משתמשים נרחב.