הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    מהי בחירה נכונה של תאורת חוץ?

    בחירה נכונה של תאורה בחוץ היא בחירה בתאורה שמאירה על הנקודות שתכננתם להאיר. כמו כן, ייתכן שאתם מתכננים גם להצליל אזורים מסוימים, כך שגם זה תפקידה. מעבר לכך, יכול להיות שגם תרצו להבליט ריהוט בגינה, ככה שגם את זה לוקחים בחשבון. הנה טיפים לבחירת תאורה לאזורים פתוחים. 

    תאורה שבוחרים נכון, מצלילה את הנקודות שבחרתם להצליל ומבליטה את מה שבחרתם להבליט. יחד עם זאת, חשוב גם לזכור שהתאורה נועדה לייצר אווירה מסוימת. אם אתם רוצים להנות מאווירה קסומה באמת, אנחנו קודם כל נמליץ לכם לשים את הדגש על גוון התאורה. למשל, תוכלו לבחור תאורת חוץ בגוון צהבהב, מה שמייצר אווירה מאוד חמימה ונעימה. הנה כל הטיפים לפניכם: 

    בחירה נכונה של תאורת החוץ בבית 

    אם אתם מעוניינים לבחור נכון את תאורת החוץ שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון לא רק את מרכיב התאורה. בפועל, צריך לקחת בחשבון מרכיבים מסביב ולא מעטים. למשל, יש צורך להתחשב בריהוט שלכם. אם יש לכם ריהוט כפרי עשוי עץ, יהיה כדאי לבחור בתאורה שמבליטה את סוג חומרי הגלם האלו. כמו תאורה בצבע צהוב. אגב, יש כל מיני גוונים שונים של צהוב. 

    אם הבית שלכם הוא מאוד לבן ואסתטי, אתם בוודאי תרצו לבחור תאורה לבנה ובוהקת. כדאי לקחת בחשבון, תאורה לבנה עשויה לפעמים להרגיש חזקה מדי. עבור מי שמעוניין להתקין תאורת חוץ לבנה, יהיה כדאי להתקין גם דימר. 

    מה זה דימר ולמה צריך אותו בתאורה בחוץ?

    DIMMER הוא מעמעם תאורה. במילים אחרות, דימר מאפשר לכם להחליש ולהגביר את עוצמת התאורה בחוץ. אבל בשורה התחתונה, דימר עושה מעבר לעמעום והגברת התאורה. הדימר מאפשר לכם לייצר וליצור אווירה מסוימת. 

    אם אתם יושבים בגינה בשעת לילה מאוחרת, תוכלו לייצר אווירת לילה בעזרת הדימר. צריכים אור חזק בכדי לעבוד? תוכלו להגביר את עוצמת התאורה עם הדימר. בסופו של דבר, התקנת דימר עבור תאורת חוץ היא מומלצת ביותר.  

    התאמה בין תאורה בחוץ לצמחייה בגינה

    אם אתם צריכים תאורת חוץ לבית פרטי, סביר להניח שאתם מתכננים להתקינה בגינה הפרטית שלכם. אם כך, אנחנו ממליצים על התאמה בין התאורה לצמחייה שלכם. צמחים, פרחים ועצים מגיעים בשלל צבעים וצורות. כשהתאורה מבליטה בצורה נכונה את הצמחייה, הגינה נראית הרבה יותר טוב. 

    באופן כללי, אפשר להגיד שתאורה בגוון צהוב תוכל להבליט צבעים חומים וירוקים, שאלו הצבעים העיקריים של עצים ושיחים. אם יש לכם מגוון פרחים בשלל צבעים בגינה, אפשר להאיר עליכם תאורת חוץ יחסית חזקה. אפשר בגוון לבנבן. בין אם אתם מתכננים להתקין תאורה מסוג כזה או אחר, אנחנו ממליצים תמיד לערוך מחקר שוק. תבררו את המחירים הממוצעים על תאורות, תערכו השוואת מחירים ותבחרו נכון.