הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לארגן מסיבת יום הולדת לילדים?

    הילד או הילדה חוגגים יום הולדת בקרוב? אם עד היום הם היו קטנים מדי בשביל להתאכזב ממסיבת יום ההולדת שלהם הפעם כנראה אתם צריכים להשקיע מעל ומעבר כדי לשמח אותם, הבעיה היא היחידה היא שלא תמיד אתם לא יודעים איך לארגן מסיבת יום הולדת לילדים, אז אנחנו נסביר לכם איך עושים זאת בהצלחה.

    איך לארגן מסיבת יום הולדת לילדים?

    כשמארגנים מסיבת יום הולדת לילדים צריך דבר ראשון להסתכל על הילד ולחשוב מה הדבר המתאים ביותר עבורו. אם לילד או הילדה יש תחום מסוים שהם אוהבים, אל תהססו להשתמש בזה וכנ"ל לגבי טרנד שהולך חזק בגני הילדים ובבתי הספר, הדברים האלו יהפכו את הימי הולדת לעכשוויים ונחשבים. אם רוצים אפשר גם להפוך את המסיבה למסיבה עם "נושא" אפשר להשתמש באותם טרנדים ביצירת העוגה, הקישוטים, המתנות וכו'.

    בחרו מפעיל מעניין

    מפעיל לימי הולדת יכול להפוך בקלות יום הולדת ממוצעת ליום הולדת שלא מפסיקים לדבר עליה גם בימים שלאחר מכן. זה יכול להיות משהו בנאלי כמו ליצן וזה יכול להיות משהו מאתגר ומיוחד במינו כמו שף לילדים שיכול לעשות סדנאות בישול לילדים שיפעילו את הילדים ואת היצירתיות שלהם בדרכים שלא חשבתם שאפשר. במידה ומפעיל לא בא בחשבון, חשוב מאוד להזמין מישהו שאתם מכירים שלפחות יעזור לכם כי לא כולם יכולים להשתלט על הילדים לבד. (המשך המאמר לאחר התמונה)

    אלדו שף
    פעילות ליום הולדת מאת אלדו שף – שף לילדים

    ארגנו משחקים ופעילויות

    אם אתם חושבים שאתם יכולים להתחיל את יום ההולדת ולאלתר משחקים אז יש לכם טעות גדולה. הכינו את עצמכם מראש עם כמה משחקים וכמה פעילויות לילדים בהתאם לכמות המשתתפים. הפעילויות יכולות להיות כאלו שמחלקות את הילדים ל-2 קבוצות או כאלו שמצריכות רק 2 ילדים בכל פעם כששאר הילדים מעודדים. משחקים כאלו יכולים לשרוף לא מעט זמן וגם להיות מהנים מאוד לילדים אז זה לא רעיון רע אף פעם.

    חלקו מתנות

    אפשר לחלק את המתנות בסוף יום ההולדת ואפשר לעשות את זה גם בפרסים לכל מיני פעילויות. לא מומלץ שהפרסים יהיו ממתקים כי לילדים יהיה מספיק סוכר גם ככה בשביל להפוך אתכם למשוגעים וגם צריך להקפיד שבסופו של דבר לא יהיה ילד שלא יזכה בפרס.

    איפור וצבעים

    עוד שיטה שבה הילדים לא ישכחו את יום ההולדת היא לצבוע את הפנים שלהם ולאפר אותם. זה יכול להיות בהתאם לרעיון ה"נושא" של המסיבה וזה יכול להיות סתם איפור יפה מכל מיני צבעים ומדבקות. אמנם זה לא יגרום להם לזכור את המסיבה לדורי דורות, אבל אין ספק שהם יגיעו הביתה צבועים לגמרי ישאיר אותם ברוח המסיבה גם שעות לאחר מכן.

    שעת יצירה

    מלבד משחקים, שעות יצירה גם יכולים להיות מהנים למדיי. עבודות של בישול עם השף הפרטי זה דבר אחד, אך אפשר גם ליצור ציורים ועבודות בחימר או סתם לעשות צורות עם בלונים גם אם אף אחד לא באמת מצליח בזה.

    השאירו מקום פתוח לרעיונות

    מלבד כל הרעיונות שהכנתם מראש, אפשר בשלב מסוים לשאול את הילדים מה הם רוצים לעשות עכשיו וכשמישהו יזרוק רעיון בר ביצוע או כזה שבכל מקרה הכנתם מראש, אפשר להשתמש בו ובכך להגביר את שביעות הרצון במסיבה.

    לסיכום

    הדבר החשוב ביותר בארגון מסיבת יום ההולדת הוא הארגון עצמו וההכנה מראש. אנחנו בכל אופן נמליץ במיוחד במקרים שאין לכם יותר מדי זמן לתכנן ולהכין מראש דברים להזמין מפעיל כי הוא כבר עושה את רוב העבודה בשבילכם והוא גם יכול לייעץ לכם.