הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לבנות אתר אינטרנט בזול?

    מערכת האתר
    | 25 באוגוסט 2016 |

    אתר אינטרנט לא חייב להיות עסק יקר, אז נכון שאם יש לך עסק גדול ויוקרתי לא יפריע לך לשכור חברת בניית אתרים כבדה שתגבה ממך מחיר מוגזם עבור אתר שלא בהכרח שווה את הכסף, אבל אם יש לך עסק קטן או בינוני או חברה פשוטה שצריכה אתר אינטרנט פשוט ותדמיתי – לפעמים אין טעם ביקר מדי, אפשר לבנות אתר אינטרנט בזול והוא יצא בסדר גמור!

    jarmoluk / Pixabay

    מה צריך לעשות?

    הדבר היחיד שצריך לעשות זה לחפש עסקים קטנים של בניית אתרי אינטרנט אשר עושים רושם טוב מבחינת עבודות אך שהמחיר שלהם לא בשמיים. מחיר עבור בניית אתר תדמית פשוט לא צריך לעלות לכם יותר מ-5000 שקלים ואתם עדיין תקבלו עבודה טובה. אם תעשו סקר שוק כמו שצריך תוכלו בקלות להוציא מהרשימה חברות יקרות ולהבין שיש חברות שנותנות מחירים מוגזמים בלי כל קשר למחירי השוק הממוצעים.

    מערכת מוכנה, אבל לא תבנית

    מערכת מוכנה לאתר שלכם יכולה לחסוך לכם הרבה כסף, מערכת מעולה כמו וורדפרס מציעה בדיוק מה שעסק קטן צריך רק עם פחות עבודה, בנוסף לכך שהמערכת קלה לשימוש כמובן. לא רק שבניית אתר וורדפרס תחסוך לכם כסף, אלא שבניית אתר על מערכת מוכנה גם יחסוך לכם זמן ויהיה ניתן לבצע את בניית האתר במהירות רבה יותר.

    עם זאת, אסור לכם להתפשר על תבנית מוכנה. בניית אתר על תבנית מוכנה זה מתכון לנזק, בדרך כלל שמשתמשים בתבנית מוכנה האתר יהיה כבד יותר מאשר אתר שנבנה בהתאמה, המהירות והכבדות של האתר לא רק תכביד על המשתמשים או תצער אתכם, אלא גם תשפיע על הקידום שלכם ועל המיקום שלכם בתוצאות החיפוש.

    עוד חיסרון משמעותי של תבנית מוכנה זה חוסר הייחודיות. אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה יוצא דופן, יפה בדיוק כמו שאתם אוהבים וכזה שתרגישו שהיה שווה את הכסף ולכן אתם צריכים אתר שנבנה ועוצב במיוחד עבורכם לפי הטעם שלכם ורצונותיכם. אל תתפשרו על תבנית מוכנה כי זה פשוט לא שווה את זה, גם אם זה אומר שאתם צריכים להוסיף עוד קצת יותר כסף. שימו לב: יהיו חברות שיקחו מכם מחיר יקר על תבנית מוכנה בעוד שחברות אחרות יקחו מכם פחות כסף על עיצוב אתר מותאם אישית. אתם רק צריכים למצוא את החברה הנכונה.

    באופן אישי אנחנו נמליץ על חברת לק"י בניית אתרי אינטרנט אשר בנתה גם לנו את האתר במחיר הוגן בהחלט!

    תגיות: