הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך להתנהג בדייט ראשון?

    כולנו נצטרך להגיע לשלב הזה בחיים שבו יש לנו דייט. אף פעם אנחנו לא יודעים איך זה ילך ויש עלינו לחץ גדול שאולי נפשל כי מי באמת יודע איך להתנהג בדייט ראשון… אז הכנו עבורכם רשימה של 10 טיפים שיעזרו לכם לסדר בראש את הדייט ואולי הם יהוו בשבילכם ככלליים בסיסיים לדייט ולכל דייט לשני המינים.

    איך להתנהג בדייט ראשון

    הכנה – לפני שמתחילים את הדייט הראשון תכינו את עצמכם מראש בכל תחום אפשרי. בדרך כלל אנשים לפני דייט ראשון יהיו מאוד לחוצים וכדאי שתוציאו מעצמכם את המחשבות המלחיצות מהראשו תאזנו למוסיקה או יוגה אם זה מדבר אליכם. אם אתם מתכננים להגיע ברכב שלכם רצוי מאוד שתנקו אותו חיצונית ופנימית ואם כבר משקיעים ברכב – תשקיעו גם בעצמכם. לבשו בגדים יפים ומגוהצים, שימו בושם, התגלחו או התאפרו, צחצחו שיניים, חשבו על רעיונות לנושאי שיחה וקראו חדשות כדי שלא תגלו חוסר בידע אקטואלי במיידת הצורך.

    בחירת מקום – כדאי לברר איזה סוגים של מסעדות היא או הוא אוהבים לא מזיק לשאול אך מצד שני לא להפציר מהם להחליט ומומלץ 'לזרום' להחלטה ביחד. בדייט ראשון אנחנו לא ממליצים ללכת לאיזו סטקייה או חנות פלאפל אלא למקום מסודר, פשוט ויפה שמגיש משהו קל כמו בית קפה או מסעדה חלבית. מצד שני זה תלוי בכם.

    החמיאו – אין ספק שמחמאה על ההתחלה זה דבר טוב. מחמאה תמיד מעלה את הרושם הראשוני וכשמישהו מחמיא לנו כשאנחנו פוגשים אותו ישר מתפתח כלפיו משהו חיובי. עם זאת, דאגו שהמחמאה תהיה נורמלית ולא דביקה מדי. "אהבתי את השרשרת" זו מחמאה טובה, "צבע העניים שלך נראה כמו נווה מדבר בשממה של קדרות ואפלה" זו מחמאה שהשף אייל שני אומר לארטישוק – לא מחמאה טובה.

    שיחה בדייט – בשביל שהדייט יצליח, אין מה להסתיר ואין מה למנוע מעצמכם לשתף. שאלו את השאלות שהכנתם את עצמכם מראש על המשפחה, על האופי של בן הזוג, על הצבא או על כל דבר שנראה לכם מתאים. שתפו גם אתם כל מה שנראה לכם רלוונטי אך מצד שני, אתם לא רוצים לדבר יותר מדי ותפנו מקום לשאלות כלפי הצד השני. יותר נשים התלוננו על גברים שדיברו כל הדייט מאשר על זה שהן דיברו כל הדייט.

    הראו עניין – אל תתעסקו בטלפון במהלך הדייט בשום פנים ואופן. הסתכלו על מי שמדבר איתכם והקשיבו לו. שאלו שאלות לגבי מה שהוא אומר כדי להראות לו שזה מעניין אתכם. אם אתם טיפוסים מצחיקים, תנסו למצוא מקמות לדחוף את ההומור שלכם אבל אל תעשו את זה שקוף מדי ואל תפתחו במונולוג של סיינפלד, דאגו שזה היה קצר, מתאים וקולע.

    חשבון – אם אתה גב כנראה שכדאי לך לשלם על הדייט. אם את בחורה אנחנו ממליצים לך להציע גם כן לשלם על החשבון, אם הוא מסרב לפחות תציעי לשלם על החלק שלך \ חצי ואם הוא מתעקש לגמרי אז אפשר לוותר. בהמשך הדרך, בדייטים הבאים תוכלו למצוא את הנוסחה המתאימה עבורכם שבה החלוקה תהיה נוחה לשני הצדדים.

    מחווה רומנטית – על החלק הזה הדעות חלוקות. זה מאוד תלוי באופי שלכם, זה תלוי גם בצד השני ואיך הוא יקבל את זה והתוצאות עלולות להיות מדהימות או מחרידות. אפשר לנסות משהו קטן כמו להביא פרח או לקום ולהזיז את הכסא ואפשר לסיים את הדייט בצפייה בכוכבים. הכל תלוי באיך הערב זורם, איך הצד השני מקבל את זה ומה אתם מסוגלים לנסות.

    איך להתנהג בדייט ראשון

    סיכומו של דבר

    בסופו של דבר, החלק החשוב ביותר שאמנם לא הזוכר בכל הטיפים האלו הוא שאתם צריכים להיות עצמכם. פעלו בגבולות הנורמלים וכל מה שנראה לכם כסיכון תחשבו טוב טוב אם אתם רוצים לעשות אותו. דייט ראשון יש רק פעם אחת וכך גם הרושם הראשוני שאתם עושים. מומלץ לבקש טיפים מחברים ומשפחה שמכירים אתכם וייעצו לכם איך להתנהג בדייט ראשון אך זכרו שכל הטיפים שאתם קוראים או שאחרים נותנים לכם, אולי עובדים עם אנשים אחרים אבל לא בטוח יעבדו גם בשבילכם. בהצלחה!

    תגיות: ,