הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לנקות את הבית ביעילות

    לפעמים עבודת הניקיון של הבית יכולה להיראות כמשימה קשה ומפרכת אם לא יודעים איך לנקות את הבית ביעילות ובחריצות. אם תקראו את הכתבה אתם תבינו איך לנקות את הבית ולהישאר בחיים ואיך לגרום למשימה להיות הרבה יותר קלה ונעימה ממה שהיא נראית.

    מה עושים לפני שמנקים?

    דבר ראשון שצריך לעשות לפני שמתחילים לנקות את הבית זה להיכנס לאווירה של ניקיון. אם מקבלים את משימת הניקיון כעבודת פרך אז יש סיכוי שהיא באמת תהיה כזאת, אבל אם תפעילו מוסיקה למשל, כבר העבודה יכולה להיראות כמו ספורט לכל דבר, כמו שמפעילים מוסיקה לפני הליכה בפארק ולא מרגישים את ההליכה אלא רק את המוסיקה, כך גם בניקיון זה אפשרי לעשות כך.

    אחרי שבחרתם את הפלייליסט האהוב עליכם הגיע הזמן להתחיל לראות אילו דברים אתם הולכים לעשות. הכינו רשימה של המשימות שלכם ורשימה של הדברים שצריך לנקות. הסתובבו בבית והתבוננו וכללו ברשימה מוצרי חשמל, רהיטים, מדפים, שטיפת רצפה ודברים דומים. כשמתכננים את המשימות האלו אפשר גם לתכנן הפסקות, זאת אומרת לקבוע שאחרי כל חדר לוקחים הפסקה של 5 דקות או לעשות מעין 'מחצית' שמגיעים לחצי העבודה.

    איך לנקות את הבית?

    כשרוצים לדעת איך לנקות את הבית כנדרש, צריך לדעת איך עושים את זה בסדר הנכון. לפני שמתחילים בניקוי האבק, צריך לסדר קודם כל את הדברים ולהחזירם למקומם, הבגדים שלכם לא נועדו להיות על המיטה והספרים לא צריכים להיות על הספה ולא יזיק אם כל הדברים שעל השולחן בסלון ואמורים להישאר עליו יהיו מסודרים גם כן. שימו לב, אם כבר אתם מנקים את הבית, לפחות תעשו זאת ביסודיות ותסתכלו מתחת למיטה ולרהיטים ואפילו תזיזו כמה מהם כדי באמת להשקיע.

    אם מצאתם בגדים מלוכלכים או מגבות שכבר הרבה זמן לא ביקרו בחדר הכביסה זה הזמן לכך, את שאר הבגדים הנקיים תחזירו לארון, הם לא אמורים להיות במקומות אחרים וגם יהיה לכם יותר מסודר אם תסדרו את הארון לפי מדפים, מכנסיים, חולצות, שמלות וכו' בנפרד. שימו לב לבגדים שנמצאים בחבל התליה או במייבש, גם אותם אפשר לסדר כבר עכשיו. בנוסף לבגדים, יש עוד דברים שנוטים לסהתובב בבית הרבה והם כלי המטבח . לא תמיד הם במטבח ולכן הם צריכים להגיע לכיור. לפני ששוטפים את הכלים צריכים לדעת שכולם שם ושלא יהיו הפתעות לאחר מכן ולכן מומלץ לשטוף את הכלים לקראת סוף עבודת הניקיון.

    אם אתם רוצים לתת אקסטרה עבודה (ואם כבר התחלתם, אז למה לא לסיים?) תסדרו את את המדפים, הספריות והארונות בצורה נוחה יותר. יש אנשים שנוטים לזרוק ספרים מבלי לחשוב יותר מדי או לשמור כאלו שלעולם לא תשתמשו בהם יותר. תעשו סדר, מה שאתם צריכים תשמרו לפי תיכנון מחושב ומה שאתם לא צריכים, תעבירו או תמצאו להם פיתרון אחר.

    איך לנקות את הבית

    ואם לא בא לי לנקות?

    ובכן, חשבנו שאולי תשאלו את השאלה הזאת אבל קיווינו שאתם באמת רצים להשקיע ולנקות בעצמכם. בכל אופן, אם אתם לא רוצים לנקות אתם תמיד יכולים לפנות לחברת ניקיון שמספקת שירותי ניקיון והיא תשלח עובד שיעשה זאת. אם מדובר על עובד שיגיע באופן קבוע לבית שלכם זה אפשרי וזה כרוך בהוצאה כספית קבועה. אם אתם רוצים רק באופן חד פעמי שיגיע עובד ויבצע ניקיון כי הדירה נראית על הפנים אחרי שיפוץ, אז זה אפילו די מובן ויש חברות ניקיון שעושות גם את זה.

    לחצו על הקישור אם אתם רוצים לדעת איך בוחרים חברת ניקיון.