הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לעצב את הבית עם הדפסות קנבס

    מורן לוין
    | 19 בספטמבר 2016 |

    כשאנחנו משפצים את הבית או רוכשים בית חדש, אנחנו מחפשים דרכים כיצד לעצב אותו. לעיתים אנחנו מבקשים לעצב אותו מחדש בשביל לשנות את העיצוב הקיים ולהעלים אותו, לעיתים אנחנו נדרשים להחליט מה סגנון העיצוב שאנחנו רוצים להעניק למבנה וזה יהיה העיצוב הראשוני של המקום.

    כשאנחנו בוחרים כיצד לעצב את הבית שלנו, עומדים לנגד עינינו מספר נקודות שאנחנו לוקחים בחשבון, ראשית, העיצוב חייב להיות אישי ולהתאים לאופי שלנו, שנית, העיצוב חייב להיות באמצעות אלמנטים שאנחנו יכולים לעמוד בהם מבחינה כלכלית וכן שאנחנו נרגיש אותם נוח, שלוש, העיצוב לא יכול להיות סופי, כלומר לא משנה באיזה סגנון עיצוב נבחר, אנחנו צריכים להרגיש שיש לנו אפשרות להחליף את העיצוב הקיים בכל עת. לכן אנחנו נבחר באלמנטים ובסגנון עיצוב שלא תהיה לנו בעיה, בבוא העת, לשנות אותו.

    דוגמא טובה לעיצוב שכזה הוא הדפסות קנבס. יותר ויותר אנשים משתמשים באפשרות לעצב את הבית באמצעות הדפסות קנבס של אובייקטיבים שונים. ראשית, ההדפסות מסוגלות להציג מראות שונות, שנית, ההדפסות הן באיכות מאוד גבוהה, שלוש, אנחנו תמיד יכולים להחליף, להסיר או לשנות, ארבע, היכולת לשלב בין מספר סגנונות מאפשר לנו לעצב כל חדר בנפרד על פי רצוננו.

    לפני שנציג דוגמאות איך לעצב את הבית עם הדפסות קנבס, חשוב להבהיר, השימוש בהדפסות קנבס הוא איננו חדש. כבר בשנים עברו משפחות רבות עיטרו את הבית עם הדפסות קנבס מסוגים שונים, בעיקר הדפסות של אמנים. לשמחתנו, כיום אנחנו יכולים להדפיס דוגמאות שונות על קנבס, הן דוגמאות

    של אמנים והן דוגמאות אחרות על פי בחירתנו, והכל במחירים זולים שמתאימים לכל כיס.

    איך לעצב את הבית עם הדפסות קנבס hahacanvas.co.il
    oscarkari / Pixabay

    דוגמאות של הדפסות קנבס איתן ניתן לעצב את הבית

    בדרך כלל אנחנו נמצא הדפסות קנבס משני סוגים, סוג אחד הוא האישי משפחתי והסוג השני הוא כללי אומנותי.

    כשאנחנו מדברים על הדפסות מהסוג האישי, מדובר על הדפסות של הילדים, לעיתים נמצא קולאז'ים מינקות ועד היום, כמו כן נמצא הדפסות קולאז' של כלל המשפחה, וכן הדפסות מטיולים בחו"ל, הדפסות של חיות הבית ועוד. כמובן שאת ההדפסות השונות ניתן לתלות בכל הבית, אך לרוב נמצא הדפסות קנבס בסלון, במסדרון, בחדרי השינה ולעיתים גם במטבח.

    כשאנחנו מדברים על הדפסות כלליות, הכוונה בעיקר ליצירות של אמנים מתקופות ומארצות שונות, כמו כן אנחנו נמצא הדפסות של מוצרים (למשל במטבח נמצא הדפסות של פירות, ירקות, כלי מטבח) וכן של נופים מגוונים מכל רחבי העולם.

    בבתים מודרניים יותר, בעיקר בבתים של צעירים, הרי נמצא הדפסות על קנבס של כרזות מתקופות שונות, ולא נתפלא אם נמצא שם גם כרזות מתקופות של מחאה ומרד נגד השלטון. לעיתים ההדפסות לא יאמרו דבר ורק יציגו אלמנטים שונים ויפים.