הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לצלם צילומי הריון בבית?

    אם את רוצה לנסות פעם אחת לצלם את עצמך בצילומי הריון מהפנטים בבית אולי כדאי שתקראי את המאמר הזה כדי לקבל יותר מושג על מה צריך להכין ואיך להתכונן כנדרש כדי שהתמונות יצאו הטובות ביורת שאפשר.

    pregnant-1134066_960_720

    צילום הריון בבית

    הדבר הראשון שאת צריכה לקחת בחשבון הוא הזמן. הזמן המתאים ביותר עבור צילום הריון הוא בשבועות 30-35 מהסיבה שהבטן שלך עגולה ויפה ועוד לא התחילה לרדת וגם את לא תשושה ועייפה כמו בשבועות שלאחר מכן. אם יש לך תאומים אולי תחשבי על להצטלם קצת יותר מוקדם.

    איזו מצלמה?

    תשכחו ממצלמה של טלפון. התמונות בטלפון לא יוצאות מקצועיות בכל צילום ועדיף לקחת מצלמה דיגיטלית נוחה וטובה. אם אין לכם כזאת, תשאלו אולי לחבר יש. אתם תרגישו בהבדל!

    מיקום

    את יכולה להצטלם איפה שבא לך אבל חשוב לבחור מיקום שיש בו ראות טובה. את לא רוצה שהשמש תהיה בדיוק עלייך גם בגלל שזה לא נוח וגם בגלל שזה לא מצטלם טוב. הזמן המומלץ להצטלם בחוץ למשל הוא שעתיים לאחר הזריחה או שעתיים לפני השקיעה. בתוך הבית חשוב להצטלם במקום שבו האור לא יהיה מאחורי המצולמים, זאת אומרת של יהיה חלון מואר מאחורה שיגרום לשינויים בתאורה של המצלמה.

    איך מתכוננים?

    בגלל שאת בבית זה לא כל כך משנה מה תעשי, את יכולה להתאפר כרצונך, להחליף בגדים כרצונך ולעשות כל מה שבא לך בלהט הרגע. עם זאת, חשוב לארגן את המשפחה אם אתם רוצה להצטלם גם איתם, להתעסק עם ילדים במהלך הצילומים יכול להיות קצת מתיש ועדיף שלפחות הם יבואו מוכנים.

    איך מצטלמים?

    רעיונות לצילומים אי אפשר להעביר במילים, אך את יכולה לקחת השראה מכל מיני גלריות כאלו או אחרות שיש באינטרנט. את יכולה להיכנס לאתרי אינטרנט של צלמות או להסתכל ביוטיוב ובפייסבוק כדי לקבל השראה לצילומים. שימי לב שכשאת מצטלמת חשוב להקפיד על הפרטים הקטנים כדי שהתמונה תצא מושלמת מכל הבחינות, כל קפל בחולצה וכל צווארון לא מסודר בבגד של הילדים יכול להשפיע על הצילום.

    תגיות: