הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך מנקים חלונות?

    חלונות הם אחד החלקים העיקריים בבית ומאוד קל לשים לב שהם לא נקיים. אפשר לראות את זה כשמסתכלים עליהם ואפשר אפילו מבלי להסתכל עליהם כשהאור שנכנס פנימה לתוך הבית לא מספיק צלול כמו שמצפים. אז מה עושים במצב כזה? מנקים את החלונות. איך מנקים את החלונות? אנחנו נסביר.

    בעיקרון, ישנם סוגים שונים של חלונות. יש חלונות הזזה, יש חלונות עם תריסים ויש כאלו בלי תריסים ובאופן כללי יש הרבה חלונות עם צורות משונות ושונות כך שתצטרכו להפעיל קצת את הראש לבד. עם זאת, יש כמה שלבים שמתאימים לרוב סוגי החלונות.

    ניקיון חלונות

    לפני השטיפה – נקו באופן יבש

    אנחנו ממליצים לפני ששוטפים את החלונות – לנקות אותם מאבק. השתמשו במברשות או סמרטוט יבש כדי לנקות את האבק והתמקדו גם במסילות על מנת לנקות להימנע מכך שכתוצאה מהמים האבק יהפוך לגושים גדולים ויישאר שם למשך זמן רב. אפשר להשתמש בשואב אבק עם החיבור המתאים כדי לנקות את המסילות בצורה יעילה יותר וכמובן שאם יש אפשרות לנתק חלקים מהחלון כמו תריסים \ רשת \ זכוכית ולהוציא אותה ממקומה כדי לנקות את המסילות זה עדיף.

    בנוסף לכך, לפעמים אנחנו משתמשים בחלונות כדי לתלות כל מיני דברים כמו למשל בלונים עם דבק סלוטייפ – הורידו אותם ידנית. בעיקרון לא צריך לגרד את המדבקות שנותרות דבוקות אלא פשוט שופכים עליהן מעט מעט מים, מחכים כמה דקות ואז מקלפים אותן בצורה חלקה ועדינה.

    אפשר להשתמש בשואב אבק עם החיבור המתאים כדי לנקות את המסילות בצורה יעילה יותר.

    נקו את הזכוכית באמצעות חומר ניקיון

    קנו חומר ניקיון לניקוי חלונות והתיזו בעדינות. בניגוד למסכי מחשב, שבניקיון להם יש צורך להתיז את החומר על הסמרטוט ולא ישירות על המסך, בניקיון חלונות אפשר להתיז ישירות על החלון. נקו את החלונות מבפנים ומבחוץ.

    במקרה של תריסים – הוציאו אותם ושטפו באמבטיה

    עבודת ניקיון התריסים יכולה להיות מאוד מעצבנת במיוחד כשהתריסים מחוברים לחלון. במקרים רבים אפשר לנתק את התריסים משאר החלון ולקחת אותם לאמבטיה כדי לנקות אותם עם הרבה מים ובקלות רבה יותר. לאחר הניקיון תנו להם להתייבש ואז החזירו אותם למקום.

    מתקשים? פנו לשירותי ניקיון

    אם יש לכם הרבה חלונות בבית, במשרד, במפעל או במוסד בו אתם נמצאים או שאולי החלונות נמצאים בגובה ואין לכם את הציוד המתאים – תמיד אפשר לפנות לשירותי ניקיון המספקים ניקוי חלונות. הזמינו חברת ניקיון ועובדי הניקיון יבואו לבצע את העבודה בזמן שנקבע. זה לא יקר וזה בהחלט שווה את הטרחה כי הניקיון יהיה מקצועי ואיכותי.