הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    כיצד לשמור על החלקת שיער לקראת הקיץ?

    נשים רבות  מחליקות שיער  מסיבות שונות. הפופולאריות שבהן הן בגלל מצב בו השיער הקודם היה פגום ולא נאה, וכן בגלל הרצון לשנות מראה. נשים אלו אכן מתהדרות בשיער חלק, משיי ורך והאתגר שלהן הוא, בין היתר, לשמור על מראהו היפה. האתגר קיים בכל יום ועת, אבל במיוחד בימי הקיץ הישראליים  החמים והלחים.

    ככלל, השיער בעונה הזאת עלול להיחלש ולהתייבש יותר מאשר בכל עונה אחרת ממספר סיבות: השיער נחשף לשמש וללחות, ההזעה מוגברת יותר, נשים רבות הולכות להתרחץ בים או בבריכות מלאות בכלור ובחומרי חיטוי אחרים, מתחמי ספא עם ג'קוזי וכן הלאה. כדאי לציין כי שיער חלק בקיץ מהווה יתרון על שיער מקורזל או מתולתל שהינו, לרוב, רגיש יותר למפגעי קיץ שונים.

    דרכים לשמירה על החלקת השיער

    קיימות דרכים שונות לעשות זאת. אחת הבסיסיות ביותר שאף מומלצת לאחר כל תהליך החלקת שיער היא לעשות שימוש רק במוצרי שיער איכותיים. הכוונה היא לשמפו,  מרככי שיער, מסיכות וכדומה שמכילים חומרים מזינים העשירים בקרטין. תהליך החלקת שיער גורם לשיער לאבד מרכיבי הזנה חשובים וכאשר השימוש הינו קבוע, החומרים חודרים היטב לפנים השערה, מחדשים אותה, מצפים אותה בשכבת הגנה ומקנים לשיער מראה חיוני ומבריק. במקביל, רצוי להימנע בשימוש בחומרים שמכילים מלח סודיום כלוריד שמקלפים את ציפוי ההחלקה ומקצרים את חייה. השימוש בתכשירים אלו טוב כל העת אבל במיוחד בעונות הקיץ.

    אפשר לחפוף בתדירות גבוהה שאיננה פוגעת בהחלקה. נשים אשר מעוניינות לחפוף מדי יום יכולות לעשות זאת. בנוסף, מומלץ להשתמש במסכת שיער שאין בה מלחים בתדירות של פעם או פעמיים והדבר יוסיף ברק וחיוניות לשיער. לא רצוי לאסוף את השיער מספר ימים לאחר ההחלקה, אבל לאחר מכן, ניתן לעשות זאת  ללא חשש גם לאחר חפיפה. מומלץ לעשות זאת עם גומיות רכות ולא דקות וחזקות שפוגעות במרקם של השערה. לפני כניסה לים או לבריכה ומיד לאחריה, מומלץ לשטוף את השיער היטב במים מתוקים. הפעולה הזאת  ממזערת נזקים אפשריים שמקורם בחומרים  הנמצאים במים אלו. כמובן, שאפשר ורצוי להשתמש בכובע ים שמספק הגנה מעולה.

    כיצד לשמור על ההחלקה בעת ביצוע פן?

    נשים רבות מייבשות את  השיער באמצעות פן. במקרה כזה מומלץ למרוח לפני הייבוש קרם שעשיר בקרטין ואשר אין בו מלחים. הוא נספג במהירות בשיער והמרכיבים שבו הופכים לפעילים כשהם באים במגע עם חום  הפן. הקרם מבודד את השיער מהחום, מגן עליו מנזקים ואף נותן ברק מיידי. החלקת שיער נעשית אחת לתקופה ועלותה גבוהה, יחסית, לטיפולי שיער אחרים.  החלקה חוזרת מבצעים בעיקר כאשר השיער צומח ויש לחדש את כל ההחלקה, כולל השיער החדש. מומלץ לשמור על ההחלקה ככל שניתן על מנת שהיא תחזיק מעמד זמן רב. מעבר לכך, שיער המתוחזק היטב יוסיף רבות למראה הפנים של כל אישה ולביטחון העצמי שלה.