הוסף כתבה קטגוריות
  • המאמר החדש ביותר באתר
    ללמוד ערבית מדוברת איך ללמוד לדבר ערבית מדוברת גם אם אתם לא יודעים אפילו מילה אחת בערבית

    בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מבקשים ללמוד לדבר ערבית מדוברת, כל אחד והסיבה שלו. יש מי שרוצה ללמוד לדבר ערבית כדי לשרת בצבא ביחידות מיוחדות, יש מי שרוצה לעבוד עם…

    המשך
    אודות הכותב
    מערכת האתר
    מערכת אתר האובוקס - אתר מאמרים שכל המאמרים בו מתחילים במילה 'איך'. אתר טיפים מבית היוצר של אתר ניוזבוקס.
    מאמרים נוספים של הכותב
    גם אתה יכול לכתוב כאן

    מטרת האתר היא להתקדם ולהכיל מאמרים מכל הסוגים וכך לעזור לגולשים בכמה שיותר שאלות ותחומים. על מנת שזה יקרה יש צורך בלא מעט כותבים ומומחים בתחומים שונים.

    אם אתה חושב שאתה יכול לתרום בכתיבת מאמרים בין אם למטרות תרומה בלבד ובין אם למטרות קידום העסק או האתר שלך באמצעות הוספת קישורים ופרטי המידע עליך בתור הכותב, אתה מוזמן ליצור איתנו קשר באמצעות הכפתור למטה ואנחנו נבחן את בקשתך.

    צרו איתנו קשר

    איך לקנות באינטרנט מבלי להיכנס למלכודת?

    קניות באינטרנט הפכו להיות פעולה פשוטה כל כך שכמעט כל אחד מאיתנו עושה יום יום. בין אם מדובר בקניות של מוצרי אופנה, מוצרי בית, בגדים, נעלים ועוד. אנו קונים הכל דרך רשת האינטרנט. עם כל הטוב הזה, יש גם צד מסוכן שחשוב לדעת. אז איך ניתן לעשות קניות בטוחות באינטרנט וממה יש להיזהר?

    עושים קניות דרך האינטרנט? אוהבים לקבל מוצרים עד פתח ביתכם? במאמר שלפניכם נסקור את הדברים שחשוב לדעת כאשר גולשים באינטרנט ועושים קניות ברשת.

    כאמור, קניות באינטרנט הפכו דבר שגרתי. כל אחד מאתנו קונה מוצרים כאלו ואחרים דרך הרשת. קניות ברשת הפכה  לחוויה מהנה ממש. הנוחות של לשבת בסלון בבית ולעשות את הקניות דרך ממשק אינטרנטי גורמת לנו לעשות את הפעולה ובאמת ליהנות ממנה.

    מה קונים באינטרנט?

    ככלל אפשר לומר שהיום אנשים קונים באינטרנט הכל. אך הדבר שהכי נרכש באינטרנט הוא בגדים. אנשים קונים נעלים באינטרנט, שמלות, ג'ינסים, כובעים וכל סוגי הבגדים ומוצרי האופנה הנלווים לכך. בעוד שחנויות פיסית מציעות מחירים גבוהים ומותגים יקרים אנשים רבים מעדיפים לקנות דרך האינטרנט ולהוזיל את העלות של המוצרים שהם קונים.

    חוץ ממוצרי אופנה ונעליים באינטרנט נרכשים דברים טיפה יותר "כבדים" החל ממוצרים לרכב, מוצרים למטבח ולבית, מוצרים לכלב, חומרים לבית ועוד. בזמן שאנשים קונים נעלים באינטרנט יש מנגד אנשים שמעדיפים לקנות מוצרי חילוף לרכב. האינטרנט מציע היצע עצום של מוצרים במחירים הנוחים ליד ולכן יש עלייה משמעותית בכל נושא רכישת מוצרים באינטרנט.

    איך ניזהר בזמן הגלישה באתרי קניות באינטרנט?

    הדבר הראשון שחשוב לדעת כאשר קונים באינטרנט הוא שהאינטרנט הוא אינו מקום בטוח. האינטרנט מוצף מזימות, קישורים מסוכנים, אתרים מתחזים, עסקים לא מאובטחים והרשימה עוד ארוכה. עם העלייה בכמות האנשים שקונים דברים דרך האינטרנט יש גם עלייה משמעותית בכמות האנשים המגלים כי רימו אותם. אז ממה כדי להיזהר?

    • אתרים לא מאובטחים – היזהרו מאתרים לא מאובטחים. לכל אתר יש רמת אבטחת מידע, רמה זו מגדירה את הרמה של האבטחה. ככל שהרמה גבוהה יותר כך המידע שאתם מזינים באתר מוגן יותר. נסו לגלוש באתרים מאובטחים, שימו לב שהם מתחילים בכתובת HTTPS.
    • אל תזינו סתם פרטים אישיים – זה נכון שכאשר עושים קניות באינטרנט נדרשים להזין פרטים אישיים לכן נסו להבין באיזה אתר אתם גולשים, האם זה אתר שניתן לבטוח בו, האם זה אתר מוכר? אם זה אתר לא מוכר, קישור שנשלח אליכם או עמוד לא מזוהה אל תזינו פרטים אישיים.
    • קניות עושים באתרים מוכרים בלבד – אין מה לעשות על מנת לצמצם את הסיכויים להיפגע באינטרנט צריך לגלוש באתרים שאתם מכירים ושיש לכם ניסיון איתם. נסו לקבל המלצות מחברים, נסו לגלוש באתרים גדולים ומוכרים

    ישנם עוד הרבה דברים שצריך להיזהר מהם באינטרנט, הרשימה היא אין סופית אך אם צחילו בשלושת הסעיפים הנ"ל אין ספק שאתם צעד אחד קדימה לקניה בטוחה ואתם אכן מצמצמים את הסיכויים שיפגעו בכם בזמן קנייה ברשת.